SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Nytt tema, vip-erbjudande och fråga+överaskning! :)

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
Jag tog: "Nej, jag har inte besökt Whoopsta" för det har jag nt ;)
 
Och så till överaskningarna:
Jag fick hnm när jag fick mitt nya vip, låt mig presentera: Tiger ;*
 
 
;)
 
Och så när jag gick in i mitt rum såg jag det här:
 
 
Jag har över 1000 likes på mitt rum :) :O
Tack ♥
 
Och så har jag gjort en ny film (igår):
 
 
Hehe, det är första i en ganska lång serie tror jag ;)
Hoppas ni gillar den! ♥
 
Och så vill jag be om ursäkt för att jag spamar msp med looks xD
Men jag har ju fått diamanter och 50.000 sc så ja...nu kan man köpa mkt! xP
 
//Cece, som skrev ett riktigt långt inlägg idag! ☻☺☻

Kommentarer


Kommentera inlägget här: