SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

:)

Kategori: Allmänt

Ja...nu är det "bara" ca 1 h och 10 min kvar till jag får sova, dom andra i min familj har gått och lagt sig, men jag ska vara uppe till midnatt! ;D
 
Men jag kmr vara inne på msp typ hela tiden och samla sc xD
 
Idag var det ju Fångarna på fortet på Tv, om det var nån som såg det...men jag Lol:ade (as-garvade) typ halva programet! :D xD
 
Ja...här kom det en lite bild...hoppas att den blir i bra storlek nu bara, och jag är jätte ledsen för att bilderna blir så små, men jag vet nt riktigt i vilken storlek jag ska ha dom i så jag får helt enkelt prova mig fram!
 
Ja...ska väll fortsätta samla sc, det blir kanske ett inlägg innan jag går och lägger mig, vi får se om jag pallar! xD :)
Annars syns vi imorrn, Ses ♥ ;)

Kommentarer

  • Nipsan99 säger:

    Jag kör på 400 ev. 300 men oftast 400 då blir dom bra!
    pözz på dig!

    Svar: aaa, jag gör också det nu! ;)
    stacece.blogg.se

    2012-09-01 | 20:15:19

Kommentera inlägget här: