SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Ny profil!

Kategori: Allmänt

 
 
Nu ser profilen ut såhär! (övre bilden!)
 
Och för er som nt fattar ska jag försöka förklara! ;)
Det är såhär (kolla på nedre bilden, tar den som exempel!)
 
I det är "uppdraget" ska man ha minst 10 loves på sitt rum och om man har det så klickar man på "Hämta din Awa" och så får man fame och om man är vip också ett klistermärke till sina artbooks!
Och om man nt har 10 Loves på sitt rum så mst man samla ihop fler! :B
 
Hoppas att ni förstår lite nu iaf, och om det är något som ni undrar bara skriv en kommentar här på bloggen eller maila mig på msp! ;)
 
 
Och så har det kommit en ny fråge-grej! ;)
 
 
Jag tog "ibland, men inte så ofta"! :)
 
//Cece ☺☻☺

Kommentarer


Kommentera inlägget här: