SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Frågegrejor :)

Kategori: Allmänt

Hehe...glömmde ta med dom i förra inlägget men det har kommit 2 nya frågegrejor! ;)
 
 
Jag tog i mitt rum för i spelen...där fokuserrar jag på att spela...och jag är typ aldrig i forumen...och chattrummen är det många som kan kolla vad man skriver om man vill hålla det lite privat och nt liksom berätta det för alla (som jag...)+ att jag inte brukar gå in i dom sen det kom hackare...
Men mitt rum är ganska privat och jättecoolt...okej..nej! xD
Det är inte jättecoolt! xP
 
 
 
Jag tog ja, såklart! :)
Fast hade det funnits en bara "ja" knapp hade jag tagit den för det är inte alls "såklart" att man har en smartphone...även fast många har en!
 
Men jag fick nt se nån statistik på den första frågan D;
Aja...vi ses! :D
 
//Cece som är frågeberoende! ☻☺☻

Kommentarer


Kommentera inlägget här: