SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Frågegrejs och ett mål! ;)

Kategori: Allmänt

Japp, ny frågegrejs! :)
 
 
 
Jag tog hur man blir en stjärna för att...ja, jag vet nt...det var faktiskt en väldigt konstig fråga!
 
Men jag har ett mål...att få 1 miljon fame tills kl 20.00 på söndag! ;)
För då har jag haft msp i ett år! :D
Det skulle vara otroligt snällt om ni hjälpte mig uppnå mitt mål, det gör nog så att jag stannar längre på msp för då vet jag att det finns folk som gillar mig och vill hjälpa mig! :)
 
Men jag sliter ju själv också! ;)
Just nu kollar jag på mina filmer med Nipsan99s gubbe och kollar på varandras filmer med miranda013 och sen ska jag kolla på mina filmer med Lovisas gamla gubbe, Aslan3! ;)
 
//Cece ☻☺☻

Kommentarer


Kommentera inlägget här: