SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Hallo

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit hem från la stada och där köpte jag presenter till Nipsan99 och Lovisa fast jag tänker nt berätta vad jag köpte för jag vet att Nipsan läser min blogg! xD
Men så köpte jag 1 par vantar och 1 vinter jacka :)
 
Och idag började jag halv 11 för egentligen hade jag sovmorgon till 20 över 9 men idrotten var inställd så jag började halv 11 xD
Och jag fick veta på No-provet att jag klarade det men nt vilket betyg (från E-A) jag fick men det får jag veta på måndag! :)
Och sist men nt miinst så tror jag väll att det gick bra på Tyska provet ;)
 
Jaja...ska försöka få min mobil att funka...när jag försöker ladda ner något från appstore kmr man bara till några säkerhetsfrågor som man mst fylla i och när man har gjort det så händer det inget men man kan fortfarande nt ladda ner något x-o
 
Jaja, önska mig lycka till!
 
//Cece och hennes dumma mobil ☻☺☻

Kommentarer


Kommentera inlägget här: