SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

mhm...;)

Kategori: Allmänt

Ja, mst snart dra till the school, men sen när jag kmr hem idag så ska jag först kolla in det nya temat som kmr vara (det kmr ju ett nytt tema varje torsdag eftermiddag...!) och sen ska jag nog göra klart Best Friend 4-Never del 2 och sen får vi se om jag hinner något mer! :D
 
Men jag bloggade typ nt nåt mer igår, men jag var med Lovisa och sen pluggade jag så det fanns nt tid...
 
Menmen...det här blir la bra! ;)
(Och om ni undrar så kmr jag nt från Göteborg...jag bara har börjat prata göteborgska, för en kompis mamma är från Göteborg...! ;D)
 
Och föresten så har jag fått ett Iphone-skal från Nipsan99, hon hade en 4:a förut, men när hon fyllde år fick hon en 5:a, och då passar nt hennes skal längre, men jag kanske ska få något mer, men så här ser det ut...
 
(Google bild...;))
 
Jaja...nu ska jag nt slösa mer på eran tid, Ses! ;)
 
//Cece ☻☺☻

Kommentarer


Kommentera inlägget här: