SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Nu ska ni få se! ;)

Kategori: Allmänt

Nu ska ni få se några grejor...
 
Vi kan väll börja med en jättegullig grej:
Nipsan99 har gjort en supergullig ab till mig, kolla bara! ;* ♥♥♥
 
 
Man ksk ser lite dåligt men isf får ni väll ta och kolla på ab på msp ist! ;)
Men jag vill bara säga tack så 7-kt mkt Nipsan, och du betyder hur mkt som hälst för mig med, för förra året mådde jag verkligen skit dom sista månaderna, och eftersom vi nt gick i samma klass då var det rätt svårt att få prata med dig, men du hade alltid tid över för att lyssna på mig...det kunnde vara "face to face" elr genom mobilen men du lyssnade alltid! :) ♥♥♥
 
Och den andra grejen är...en ny frågemojeng...! xD
 
 
 
Jag tog spöke...för orker vet jag nt vad det är! xD
Häxor tycker jag nt är speciellt läskiga och matte är mitt favvoämne+våran mattelärare är ganska snäll...! ;P
 
//Cece som älskar Nipsan99 ☻☺☻

Kommentarer


Kommentera inlägget här: