SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Omg o.o

Kategori: Allmänt

Hejj, sry att jag nt gjorde så mkt igår...men jag mådde nt så bra :S
 
Men ett nytt tema kom det igår:
 
 
Nt så kul om ni frågar mig...men jag har en look på önsken...
 
Men nu till det så är "omg"...xD
När jag kollade på highscores fick jag se det här:
 
 
Alexh33 är lvl 25, så Justin100 är nt den ända! :D
Grattis Alexh! ;)
 
Men idag i skolan kmr jag missa idrotten, har elevrådsmöte, och vi som ska spela badminton på idrotten D;
Aja...och sen engelskaprov, önska mig lycka till! ;) och sen No...och om vi nt får tbx no-proven idag så slår jag ner våran no-lärare...okej, nej det gör jag nt xD
Och sist har jag Tyska, och på tal om tyska så fick jag tbx tyska-provet igår...vi fick inget direkt betyg men det stog vad vi behöver träna på, jag behövde träna på hörförståelsen...
 
Och sen hänger Lovisa med mig hem! ;)
 
//Cece ☻☺☻

Kommentarer


Kommentera inlägget här: