SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Sry ;(

Kategori: Allmänt

Sry, men jag hann verkligen nt blogga imorrse och nt när jag kom hem heller, för jag har engelska prov på fredag, läxförhör på No imorrn, och So prov på tisdag...plus att man alltid är dö trött när man kmr hem efter att ha gått 1 hel dag med min klass...
 
Men på msp har jag lite prosekt som ska bli klara så snart som möjligt..
• 2 artbooks (dom ksk kmr upp idag...)
• Del 2 på "Best Friends 4-Never"
• En ny look
• Göra om i mitt "Party rum" (fast jag använder det som sovrum...)
• Och få alla mina 14 djur till lvl 7
 
Och vrf jag ska få djuren till lvl 7 är för att...ja, det är såhär:
 
Om ditt djur är i lvl 0-1 får andra 1 sc om dom klappar det
Är det i lvl 2-6 får dom som klappa 2 sc
Och är det i lvl 7-10 får dom 3 sc
:)
 
Ja...nu ska jag logga in på msp, bla mata mina djur om dom behövs matas, vilktet jag tror och så göra artbooksen elr samla till nya looken, fast jag ksk har råd...?! xD
 
Jaja, vi ses väll ;)
 
//Cece ☻☺☻
 
(Och föresten så kmr mina kusiner hit sen så jag mst passa dom då...!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: