SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Allt möjligt...! ;)

Kategori: Allmänt

Hejj...nu blir det ett inlägg om lite allt möjligt! ;)
 
Först...min super söta nya look:
 
 
Jag tycker iaf att den är supersöt, vad tycker ni då? :)
 
Och sen...har det kommit en ny undersökning:
 
 
 
Jag tog: Ja, men jag andvänder den inte
För jag har ett ds, eller ja, det är mitt och lille-brorsans, men sen vi fick våra iphones har vi aldrigt använt det! ;D
 
Och så var det ett jättegullit sitatt på tyska som går såhär:
 
Ich bin du und du bist ich.
Kurz gesagt ich liebe dich ♥♥♥
 
och på svenska blir det typ:
 
Jag är du och du är jag.
Kort sakt jag älskar dig ♥♥♥
 
Jag tycker det är supergullit! ;* ♥♥♥ :)
 
Ja...ska kolla på x-factor snart...eller ja, om 20 min, men vi ses väll imorrn! ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: