SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Godmorron

Kategori: Allmänt

Godmorron bloggen, sry men jag hann nt blogg mer sen på kvällen igår, men badminton träningen var jobbig men det gick bra, fast jag har nog glömt bort lite under sommaren för jag är långt ifrån så bra som jag var innan sommaren (jag spelade badminton hela förra året också) ;)
 
Men idag är det skola igen...drar till bussen 8:10 alltså om ca 10 min -.-
Idag har jag en lång skol-dag..: 9:05-15.35 men jag är hemma ca 16:00 ksk?!
 
Ja...det var allt för nu, ksk bloggar om hur dan har vart när jag kmr hem elr i skolan om det är nåt inställt! :)
 
Ses ♥ ;)
 
(Oj...jag mst verkligen börja köra mer bilder i mina inlägga, ska bli bättre på det! ;) )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: