SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Huvudvärk!! >.<

Kategori: Allmänt

Hejj, sry att jag nt bloggade när jag kom hem men jag hade sån huvudvärk, och har fortfarande för på lektionen i skolan är det allt annat utom arbetsro!!!
Men värst var engelskan, för då satt en kille och sjöng/skrek på engelska halva lektionen så nu är hjärnan paj...och läraren bara rättade honom för att han sa fel! >:O
 
Och sen blev det nt direkt bättre för när jag väntade på bussen kom en annan buss och släppte av folk så den bussen skymmde så man nt såg vägen och så kmr bussen som jag ska med och bara kör förbi...asså!
Man får väll tänka på att det finns sånna som ska med bussen och nt ser att den kmr om en annan buss står ivägen! Och dessutom blir buss-chaförerna förbannade om man går ut mot vägen så att man ser om bussen kmr!!! -.-
Men det slutade med att mamma fick komma och hämta mig!
 
Och så har jag suttit upp till huvudet med läxor...nej men jag hade mkt läxor!: Matte, So (men pallade nt göra den så den gör jag imorrn!) Engelska, Tyska och Svenska! :/
 
Och på msp är det nt heller tip-top, jag och några andra försöker komma på nåt sett att få in fler än 10 husdjur i rummet...MEN INGET FUNKAR!!! :'(
 
Men jag tror att jag ska börja med en ny msp-video typ nu...;)
 
Och så ska jag prova ladda upp en gammal msp-video som nt ville bli uppladdad förut, när jag gjorde den!
 
Ska kolla på Robinsson sen ikväll också, fast typ ingen bryr sig väll! :D
 
Ja...vi får se om jag bloggar nåt mer ikväll, annars hörs vi imorrn och då går jag föresten 8:00-14:25 och är hemma ca 14:45 ksk för jag tror mamma ska hämta mig! ;D
 
Har tyvärr ingen bild att bjuda på D;
 
Ses ♥ ;) ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: