SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Jag får väll nåt fel!!! x-o

Kategori: Allmänt

Japp...nu när jag kom hem och loggade in på msp fick jag se det här:
Nytt tema! ;D Fast jag visste att det skulle vara ett nytt tema men ändå! ;D
 
 
Det är ett helt okej tema...det får ksk 3/5 stjärnor! ;)
Finns några snygga kläder som jag önskar mig...fast dom snyggaste är såklart för Diamonds...! -.-
 
Och så skulle jag kolla på dom nya anemeringarna och fick se detta:
 
 
Man ksk nt ser så bra men anemeringen kostar Diamonds!!! x-o
Helvetes jävla skit!!! x-o
 
Asså om msp fortsätter såhär så är det nt långtid kvar tills jag slutar! D;
 
När Diamonds först kom tyckte jag att det var en rolig idé men sen så har kläder börjat kosta Diamonds och nu också anemeringar!
Asså Diamonds kan väll hålla sig i Diamonds affären, sen kan dom andra kosta sc!!!
Jag tror verkligen nt att msp tjänar på att ha Diamonds...för dom tror säkert att alla tvingar sina föreldrar att köpa Diamonds så att dom tjänar super mkt pengar, men nej!
Har man redan köpt ett vip-paket (som tex jag har!) så ksk man nt vill köpa ett nytt för 500 spänn! 
Kan dom nt bara förstå att folk slutar när dom gör såhär!
Jag blir verkligen förbannad! :(
 
Jaja...hoppas att n håller med mig...om ni nt gör det så kan ni väll ta och kommentera vrf ni tycker som ni tycker...och om du håller med så får du också gärna kommentera! ;D
 
Ses! 
// Cece ☻☺☻
 
(Ps.ska börja skriva "//Cece ☻☺☻" efter varje inlägg! ;D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: