SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Jippi ;*

Kategori: Allmänt

Ja...hemma nu, elr för typ 1 ½ timme sen men aja...
Senare ikväll ska jag på kalas hos min moster och hennes sambo och mina kusiner! ;)
Det är mosters sambo som fyller år...! :D
Så det ska bli sköjjit! ;P
 
Ja...just nu degar jag lite med msp, ska snart spela minecraft med lille-brorsan, han tjatar så att mitt huvud sprängs! -.-
 
Men nu...det alla har väntat på (elr bara jag! xD) en typ interjuv om mig! :)
Så...nu kör vi igång! ☻☺☻
 
Msp-namn: Cece 4
Vilka på msp känner du irl?: Nipsan99, Brynäsforever, *Sweetie*, *Kriss*, Lona <3, mark 10003, lintot, Aslan3...aaa, typ dom! xD
Vilket lvl på msp: 11, men lvlar till 12 snart! :)
Vilket betyg från 1-10 ger du msp?: hmmm..typ 8, det var roligare förut! :S
Vad har du för mobil?: Iphone 4s ;D
Husdjur irl/msp?: Irl har jag inga husdjur, men skulle vilja ha en hund och på msp har jag 14 söta husdjur! :)
Favvo-sport: Badminton! ♥♥♥
Favvo-mat: Tacos ;*
Hårfärg irl: Typ ljus-brunt..! :)
Ögonfärg irl: Blå
StjärnteckenStenbock
Familj irl/msp: Irl är det mamma, pappa och lille-bror, på msp är det: mamma, pappa, 2 bröder och 5 systrar! (msp familjen står i min biografi på msp! :))
Ålder: 12
Favvo anemering: hmm...älskar typ alla, men jag använder mest Model Pose 1 elr Blow Kiss :)
Favvo djur på msp: Alla! ;* ♥
Om du fick beskriva dig själv med 3 ord, vilka skulle det vara?: äh...typ Snäll, Glad och Blyg! :)
 
Ja...det var typ det jag kom på just nu...fråga gärna om ni undrar nåt mer! ;*
 
Ses ♥☻☺♥ ;)

Kommentarer

  • Nipsan99 säger:

    Men känner du inte fec003 irl då? ;P

    Svar: Juste, glömde henne xD
    stacece.blogg.se

    2012-09-07 | 22:47:41

Kommentera inlägget här: