SötaCece.blogg.se

Hejj och välkommen till min msp-blogg, Jag är alltså Cece 4 på msp! ;D

Lite gott och blandat ;D

Kategori: Allmänt

Hejj, i det här inlägget kmr jag skriva om lite allt möjligt! ;)
 
Först så vill jag verkligen ha hjälp och lvla, 74.000 fame kan låta mkt men det är nt speciellt mkt om ni bara hjälper mig! :)
 
 
Snälla, bara kolla på mina filmer och älska mina ab och loos, vill nt tjata men jag vill verkligen till lvl 12!!! 
 
Och så hade jag tänkt tipsa om min (och lille-brorsans) yt konto med våra msp-videos! ;)
På yt (alltså youtube) heter vi: MovieStarPlanet49
 
Och här har ni länkarna och namnen på våra 10 msp-videos! :) :
 
Dansa Pausa-Panetoz (msp version) By Cece 4
 
The A Team (msp version) By Cece 4
 
Till mina sötnowsar på msp By Cece 4
 
Good Time-Owl City ft Carly Rea Jepsen By Cece 4 and Brynäsforever
 
shout it out (MSP video)
 
On my own MSP-video by Brynäsforever
 
Owl City-Fireflies (msp version) By Cece 4
 
Whatcha say (MSP version) by Brynäsforever
 
Darin-Nobody knows (msp version) By Cece 4
 
Moviestar-Harpo (msp version) by Cece 4
 
Hoppas att ni gillar dom! ;)
 
Och så vill jag bara berätta om min msp-familj:
Pappa: linus aug
Mamma: kärlek 1234
Store-bror: sipan78
Stora-syster: Milla<3cool!
Tvilling-syster: Cajsa! <3 :)
Lilla-syster: Emelina_Star
Lilla-syster: Sibel_love
Lille-bror: Brynäsforever
Lilla-syster: nora-14
Kusse: Nipsan99
Kusse: Lill47
 
Och mina bff's: 
Nipsan 99
acha
svart 9
 
Alla dom är super snälla och underbara, älskar er alla! ;* ♥♥♥
 
Och idag hjälpte jag min lille-bror att göra en blogg, kolla in den! :
www.brynsforever.blogg.se
 
Ja...det var nog allt för nu, ska gå och kolla på Superstars celeb och äta godis och popcorn nu!
 
Ses ♥♥♥ ;* :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: